Pracuj w Dioxid!
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko :

 Kierownik Sekcji Transportu i Infrastruktury

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie środkami transportu i sprzętu, weryfikacja optymalnego wykorzystania i sporządzanie raportów,
  • Realizacja bieżącego zapotrzebowania, zabezpieczanie potrzeb transportowych oraz sprzętowych,
  • Współpraca z magazynem w zakresie ewidencji sprzętu budowlanego, rozpisywanie faktur oraz odpowiednie dekretowanie kosztów w zakresie realizowanej działalności,
  • Dokonywanie zakupów materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do użytkowania i utrzymania pojazdów i sprzętu,
  • Zapewnianie planowania i obsługa przeglądów (rejestrowanie i wyrejestrowywanie), likwidację szkód, napraw i remontów oraz innych czynności serwisowych wraz z częściami i materiałami eksploatacyjnymi, ewidencja przebiegu pojazdów i maszyn,
  • Zapewnianie realizacji w zakresie logistyki/przewozu materiałów oraz sprzętu w firmie,
  • Nadzór nad lokalnymi obiektami  firmy wraz z  dokumentacją,
  • Koordynacja pracy podłego zespołu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Otwartość na zmiany i podejmowanie wyzwań, inicjowanie optymalizacji
  • Sumienność i rzetelność oraz umiejętność myślenia analitycznego oraz sprawnego rozwiązywania problemów technicznych,
  • Bardzo dobra znajomość Excela,
  • Logiczne myślenie oraz otwartość na nowe wyzwania
  • Umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Rozwinięte umiejętności menedżerskie w zakresie zarządzania zespołem

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy i dużą samodzielność,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania,
  • Możliwość kreowania nowych rozwiązań w podległym obszarze,
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop i samochód służbowy),
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
 LABORANT

Opis stanowiska:

  • zarządzanie laboratorium wraz z jego wyposażeniem,
  • wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i określanie parametrów kąpieli galwanicznych,
  • przygotowywanie i ocena próbek metalograficznych,
  • wykonywanie testów i badań powłok galwanicznych i lakierniczych,
  • opracowywanie raportów i analiz z badań,
  • współudział przy opracowywaniu instrukcji badawczych,
  • rozwiązywanie problemów jakościowych w zakresie laboratorium

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, kierunek chemiczny,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość zasad postępowania z substancjami chemicznymi,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • komunikatywność, zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego,
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od doświadczenia Kandydata,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Samodzielność w planowaniu i realizacji działań doskonalących w swoim obszarze,
  • Odpowiedzialne i ciekawe projekty,
  • Kompetentny i zaangażowany zespół pracowników,
  • Darmowe lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • Atrakcyjne ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna
KONTROLER JAKOŚCI

Opis stanowiska:

  • kontrola części w procesie produkcyjnym
  • pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych
  • odbiór wizualny wyrobów
  • nadzór nad wyposażeniem kontrolno-pomiarowym
  • współpraca z wydziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych inspekcji
  • opracowywanie dokumentacji jakościowej
  • prowadzenie wymaganych baz danych
    Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
  • doświadczenie na w/w stanowisku – mile widziane
  • umiejętność obsługi narzędzi kontrolno – pomiarowych
  • dobra znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność czytania dokumentacji rysunkowej
  • umiejętność posługiwania się normami – mile widziana
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym
  • odbiór wizualny wyrobów
  • nadzór nad wyposażeniem kontrolno-pomiarowym
  • współpraca z wydziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych inspekcji
  • opracowywanie dokumentacji jakościowej
  • prowadzenie wymaganych baz danych

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego poprzez atrakcyjny system szkoleń
  • praca w branży lotniczej
  • dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy oraz medyczny
  • prywatną opiekę medyczną
PROGRAMISTA/OPRTATOR CNC

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielna obsługa maszyny CNC (w tym programowanie CAM);
  • Uzbrajanie i ustawianie maszyn na podstawie dokumentacji technicznej;
  • Wykonywanie pomiarów wytwarzanych części;
  • Prace ślusarskie związane z formami wtryskowymi;
  • Dobór narzędzi i parametrów pod dany proces technologiczny;
  • Dbanie o jakość i zgodność wykonywanych elementów;
  • Bieżąca kontrola pracy i obszaru roboczego maszyn;
  • Codzienne i regularne czyszczenie i lekkie prace konserwacyjne;
  • Przestrzeganie procedur i standardów;
  • Przestrzeganie oraz nadzór przepisów BHP;
  • Współpraca z działem technologicznym.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
  • Praktyczna znajomość obróbki skrawaniem (frezowanie);
  • Znajomość środowiska CAD/CAM
  • Znajomość technologii wytwarzania przy produkcji jednostkowej;
  • Zdolność do samodzielnej pracy jako operator/programista;
  • Wyobraźnia przestrzenna i umiejętności analityczne;
  • Komunikatywność, otwartość, asertywność.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy – docelowo na czas nieokreślony;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Ciekawa praca w prestiżowej i rozwijającej się firmie;
  • Przyjazna atmosfera;
  • Możliwość rozwoju osobistego oraz aktywnego udziału w rozwoju firmy.
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego,
Pracownika ds. sprzedaży i obsługi klienta

Opis stanowiska:

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, monitorowanie zadowolenia kluczowych klientów firmy,
  • Rejestracja zapytań ofertowych,
  •  Analizowanie zapytań ofertowych w sposób umożliwiający prawidłowe przygotowanie ofert,
  • Komunikowanie wymagań i informacji od klienta zaangażowanym w proces pracownikom,
  • Sporządzanie i rozsyłanie zapytań ofertowych,
  • Wystawianie faktur sprzedażowych,
  • Rejestracja zamówień od klientów do wewnętrznego systemu

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum policealne ,preferowane wyższe (kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta, marketingu, sprzedaży
  • Mile widziana znajomość branży lotniczej lub innej produkcyjnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziany język techniczny
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, planowania, organizacji pracy w zespole
  • Bardzo dobre umiejętności  prezentacji i negocjacji, 
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od doświadczenia Kandydata
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Samodzielność w planowaniu i realizacji działań doskonalących w swoim obszarze
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkolenia
  • Miłą atmosferę wewnątrz zespołu
  •  Prywatną opiekę medyczną
Technolog obróbki mechanicznej

Opis stanowiska

  • konstruowanie narzędzi i oprzyrządowania,
  • przeprowadzanie zmian konstrukcyjnych w dokumentacji,
  • nadzór nad dokumentacją powierzoną przez klienta (specyfikacje, rysunki, dane techniczne) w ramach funkcjonowania obszaru technicznego,
  • nadzór nad tworzoną i wydawaną produkcyjną dokumentacją wewnętrzną (technologie, techniki, instrukcje stanowiskowe – techniczne) i prowadzenie ewidencji dokumentacji,
  • analizowanie wad i usprawnianie oprzyrządowania,
  • weryfikacja zapytań ofertowych pod względem merytorycznym i materiałowym,
  • analiza możliwości produkcyjnej i dostosowanie ich do zamówień,
  • kalkulowanie czasu i ekonomiczności wykonywania operacji produkcyjnych
  • współpraca z technicznymi działami w firmie w zakresie uzgadniania wymagań projektowych,
  • opracowanie dokumentacji wykonawczej (zlecenia produkcyjne, technologie, przewodniki produkcyjne),
  • projektowanie procesów technologicznych w obszarze obróbki skrawaniem,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych
  • rozwiązywanie problemów technicznych występujących podczas produkcji. 

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe- mechanika i budowa maszyn lub pokrewne
  • minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz rysunków technicznych i projektowanie indywidualnych rozwiązań ,
  • umiejętność prawidłowego doboru materiałów,
  • obsługa programu CATIA (wykonywanie rysunków technicznych),
  • biegła znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość technologii produkcji oprzyrządowania,
  • znajomość procesów spawania i obróbki skrawaniem,
  • rzetelność oraz dokładność,
  • otwartość na wyzwania i zmiany, komunikatywność.
PRACOWNIK DS. PRZYGOTOWANIA DETALI PRODUKCYJNCH

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie części do procesu lakierowania (mycie, czyszczenie, maskowanie, szorstkowanie, usterkowanie),
  • przygotowanie detali produkcyjnych przed procesami specjalnymi (galwanicznymi i lakierniczymi) zabezpieczanie wyrobów po procesach galwanicznych do wysyłki,
  • częściowe zabezpieczanie powierzchni detali parafiną/lakierem przy użyciu pędzla
  • wypełnianie dokumentacji związanej z wykonywanym procesem
  • rzetelne i terminowe wykonywanie zleconych prac
  • przestrzeganie przepisów BHP i dyscypliny pracy oraz wymagań Systemu Zarządzania Jakością

Wymagania:

  • wykształcenie zawodowe lub średnie
  • wysoko rozwinięte zdolności manualne
  • bardzo dobry wzrok
  • dokładność
  • skrupulatność
  • mile widziana umiejętność posługiwania się dokumentacją technologiczną
  • umiejętności pracy w zespole
  • dobrej organizacji pracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca na chwilę obecną w systemie 2-zmianowym, a w niedługim czasie 3-zmianowym
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkolenia
  • przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy i szkoleń wstępnych
  • możliwość zatrudnienia osób do przyuczenia z niewielkim doświadczeniem
  • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • prywatna opieka medyczna
Specjalista ds. Social Media

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wszystkich projektów i eventów
  • Monitoring mediów i Internetu. Analiza rynku, konkurencji oraz potencjalnych szans na rozwój
  • Budowanie wizerunku firmy w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej oraz dostępne narzędzia promocyjne w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn);
  • Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, rozwój stron internetowych projektów, m.in. przygotowywanie tekstów i grafik;
  • Zamawianie i dystrybucja materiałów reklamowych
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji w/w zadań oraz aktywne poszukiwanie wydarzeń, na których firma może promować swoje działania;
  • Analiza i ewaluacja działań promocyjno-marketingowych, raportowanie wyników;
  • Organizacja wydarzeń i spotkań w tym koordynacja zapisów uczestników, ewaluacja, podsumowanie, stworzenie relacji na potrzeby mediów;
  • Merytoryczne wsparcie nowych projektów;
  • Wsparcie działań sprzedażowych.
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami.

Nasze wymagania

  • Sprawne poruszanie się w obszarze social mediów.
  • Lekkie pióro.
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS.
  • Znajomość tematyki biznesowej, znajomość trendów marketingowych;
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra znajomość managera reklam na Facebooku;
  •  Znajomość narzędzi Google: Analytics, ADS, Search Console, Trends, Moja Firma;
  • Mile widziane znajomość WordPressa, Brand24, SoTrender, SalesManago, narzędzi do monitorowania pozycji strony internetowej, Landingi;
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
  • Przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu automatyzacji marketingu;
  • Umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy i sprawnego wyznaczania priorytetów;
  • Pro-aktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania.

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy i dużą samodzielność,
  • Dowolna forma zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach,
  • Prywatną opiekę medyczną.
ŚLUSARZ, TOKARZ, SPAWACZ

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie procesów obróbki skrawaniem
  • obróbka metali ( wykrawanie, toczenie, wiercenie otworów, szlifowanie powierzchni)
  • prace ślusarskie przy użyciu elektronarzędzi
  • spawanie konstrukcji stalowych metodą MIG-MAG oraz TIG
  • wykonywanie i montaż detali oraz podzespołów
  • kontrola jakości wykonywanych detali
  • rzetelne i terminowe wykonywanie zleconych prac
  • przestrzeganie przepisów BHP i dyscypliny pracy oraz wymagań Systemu Zarządzania Jakością
  • utrzymywanie czystości urządzeń oraz porządku na stanowisku pracy

Wymagamy:

  • doświadczenia w pracy na maszynach konwencjonalnych
  • wykształcenia zasadniczego zawodowego
  • uprawnienia spawalnicze i udokumentowane doświadczenie
  • umiejętności posługiwania się rysunkiem technicznym i dokumentacją technologiczną
  • gotowość do pracy na 2 zmiany a w przyszłości na 3
  • odpowiedzialności za powierzony proces
  • terminowości i rzetelności w pracy
  • chęci do pracy
  • umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:

  • umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkolenia
  • przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy
  • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • prywatna opieka medyczna

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: ibaran@dioxid.com.pl

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DIOXID Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Mięsowicza 4a, zawartych w aplikacji o pracę w celu przeprowadzenia rekrutacji na niniejsze stanowisko. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DIOXID Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Mięsowicza 4a, zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych rekrutacji. Jestem świadomy, że mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem”.
1. Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w procesie rekrutacji jest DIOXID spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krośnie, ul. Mięsowicza 4a, 38-400 Krosno. Z Administratorem można skontaktować się poprze email: biuro@dioxid.com.pl. Lub pisemnie na adres Administratora.
2. Pani/Pana dane osobowe zawarte w aplikacji o pracę przetwarzane będą w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem realizacji procesu rekrutacji na niniejsze stanowisko(art. 6 ust.1 lit.c ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679), a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, również w celu przyszłych rekrutacji (art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia 2016/679). Zgoda będąca podstawą przetwarzania danych osobowych kandydata ma charakter dobrowolnej, a brak wyrażenia zgody, spowoduje brak możliwości przetwarzania danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji. Kandydat w każdym momencie ma prawo do wycofania zgody, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem tejże zgody.
3. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której kandydat bierze udział. W przypadku wyrażenia dodatkowej, odrębnej zgody na udział kandydata w przyszłych procesach rekrutacyjnych, dane osobowe przetwarzane będą przez okres 3 lat, którego upływ nastąpi z końcem roku kalendarzowego, chyba że zgoda zostanie wcześniej cofnięta.
4. Dane osobowe kandydata, mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym w procesie rekrutacji ( dostawcy systemów informatycznych i usług IT).
5. Każdy kandydat, który udostępni swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich, w tym żądania kopii danych, a ponadto prawo żądania ich sprostowania (aktualizacji), usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami.

Scroll to Top